Uw mening telt!

Over klachten, complimenten en patiënttevredenheid

  • Het kan gebeuren dat er iets mis gaat in de zorg die u van ons ontvangt. Het beste is hierover te praten met uw zorgverlener. Als u er niet uit komt, dan kunt u online het klachtenformulier invullen en sturen naar de klachtenfunctionaris van de Stichting GAZO.

    U kunt het klachtenformulier ook downloaden. Verstuur deze per post naar het Wisseloordplein 50 te (1106 MH) Amsterdam of naar klachten@gazo.nl

    Hoe verder?
    Binnen 2 werkdagen krijgt u een ontvangstbevestiging. Uw klacht wordt door onze klachtenfuncionaris doorgenomen met de betreffende zorgverlener en binnen 2 weken neemt de klachtenfunctionaris of het gezondheidscentrum contact met u op. Wij doen ons uiterste best uw klacht zo snel mogelijk op te lossen en uw vertrouwen te herstellen.

    Als u van mening bent dat uw klacht  onvoldoende is behandeld, kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Huisartsenzorg via:

    website SKGE

    of
    telefoon:088 0229 190

    Wilt u onze klachtenregeling inzien? Kijk dan hier:
    Klachtenregeling GAZO 2020

  • Bent u heel tevreden over onze dienstverlening en wilt u een compliment geven aan een van onze medewerkers? Dat vinden we heel fijn!
    U kunt uw compliment online doorgeven via het online complimentenformulier en wij brengen het over aan degene die u wilt complimenteren.

    Als u tevreden bent dan kunt u ons ook helpen door uw ervaringen over de zorg in ons centrum ook met anderen te delen. Dit kunt u bijvoorbeeld doen door dit online te plaatsen op:

    Zorgkaart Nederland

    of

    Independer

    of

    Google review
  • U heeft wellicht meegewerkt aan ons patiënttevredenheidsonderzoek? Hartelijk dank daarvoor!
    Wilt u de hele rapportage van uw gezondheidscentrum ontvangen? Stuur dan een mail naar directie@gazo.nl.

    Hier kunt u ook lezen welke verbeterpunten u ons meegaf en hoe wij daarmee aan de slag gaan.

  • Uw mening – als patiënt in één van onze gezondheidscentra – vinden we erg belangrijk. Uw zorgvraag staat immers centraal in alles wij als GAZO doen. Wat loopt goed en wat kan beter of anders?

    Daarom heeft GAZO een Cliëntenraad, de spreekbuis namens alle patiënten.